Salutare

Foarte greu reusesc sa mai postez ceva pe blog si nu fiindca nu mai fac nimic, ci fiindca ori n-am aparat foto (ca acum, cand e la sora mea...) ori n-apuc sa fac poze ca se papa prea repede, ori pur si simplu uit de tot...
Ma uitam in arhiva de poze si ma distram de dulciurile facute acasa, pentru noi si mi-a venit ideea sa va dau la "degustare" cateva din ele. Majoritatea n-au apucat sa fie ornate, infrumusetate...n-a mai contat decat gustul.
budinca de mere


rulada cu cioco


fursecuri

gogosi ( pe care eu le far fara drojdie, cu iaurt)

placinta cu prune

placinta cu visine/cirese

papanasi prajiti cu branza

negresa

strudel cu mere (Si asta abia salvat de devoratori :))

tarta simpla cu budinca


Mai am muuulte, dar am sa mai pun ca idei in alt blog pe care tocmai mi-a venit ideea sa-l fac...
O zi frumoasa sa aveti si...dulce!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu