Torturi...sau torturi?

Nu sunt mare fan al torturilor si prajiturilor cu crema, trebuie sa recunosc. Mai ales, urasc pe cele exagerat de dulci sau atat de dulci de nu poti termina nici macar o felie.
Poate si din cauza asta, experienta mea in aceasta categorie de dulciuri e mai mica aici pe blog. Dar, datorita cererii mari, am sa incerc sa le dezvalui si pe acestea. Insa, facute pe tipul meu, "mulate" brandului sa zicem, adica nu exagerat de dulci si cat mai fine cu putinta.
Am facut si trandafiri din Sugus, am facut si alte feluri de ornamente, dar pozele nu au fost posibile in acel moment.
Asa ca va prezint un tort "de casa" facut pentru noi, din dorinta de a ne alina setea de dulce.
Are un blat alb, simplu si crema e cu cioco si frisca. Nu i-am facut glazura de nici un fel ca n-am mai avut rabdare, de atata pofta...Aroma de rom a tortului i-a dat acel ceva dupa care tanjeam de ceva vreme. Moale, pufos si cremos in acelasi timp, a fost un tort la care nu m-am chinuit deloc la ornat, deci imi scuzati lipsa de rabdare...eram in vacanta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu